søndag 19. april 2009

Berit - del 5

Etter heftig mail-veksling e eg enda ikkje nåkka nærmar mine oppsatte mål. Det går trægt, og konversasjonen e kjedelig.


----------------------------------------------
Dato: Tir, 15 Apr 2009 16:01:50
Fra: Ivar Andersen
Til: Geir Karlsen

hei Geir påsken har gått fint da skal æ  fleie meg selv og slappe av og jobbe litt
skulle til tannpleireen i dag men måtte av lyse deg timen følte meg ikke noe bra.
klem fra Berit
---------------------------------------------


Tja, ka ska man sei? Ingenting om skrivefeilan i alle fall. Det e vi ferdig med. Det enslige punktumet har ho jo hadd med før, selv om ho i forrige mail hadde to! Men mine mistanka om at alias Geir mail-veksla med nån som ikkje e i stand tell å skjønne at eg e den eg e, blei veldig forsterka.

Fikk et bilde i hodet mett av ei dama uten arma i rullestol som sett med sånn ”Tale til tekst”- konverteringsutstyr kobla tell PC’en, og trur ho prate med barnebarnet eller nevøen sin. At det va defførr ho skreiv så rart. Fikk litt samvittighetskvaler. Men dem e borte no.

Men samtidig skriv ho at ho ska jobbe litt. Og slappe av. Og pleie seg sjøl. (Eller fleie, som ho skriv). At ho ikkje føle seg nåkka bra kan jo ha mange årsaka. Den lange gåturen forleden dag, førr masse lunkne grillpølse eller at ho har sotte førr lenge i røyken fra bålet.

Velge å tru at eg ikkje har nåkka med det å gjøre. Etter å ha konsultert med psykologen min, kom eg fram tell at eg måtte finne ut nåkka meir om ho. Eg må bynne å stille ledanes spørsmål.

----------------------------------------------------

Dato: Ons, 15 apr 2009 21:00

Fra: Geir Karlsen

Til: Ivar Andersen

Hei Berit
Du får slappe av og kose deg nå som påsken er over.
Håper du føler deg bedre nå i dag, og du må ikke slite deg ut på jobben.
Når skal du ha bursdagsfeiring, forresten?

Hilsen Geir
----------------------------------------------------

Veldig sympatisk og snilt skreven, om eg får sei det sjøl. Litt oppmuntring og god bedring-fjas, før eg slår tell mens ho har guarden nede. Like a pro!! 

Da e det bare å vente å se ka ho finn på å skrive tellbake. Lave odds på "hei Geir har du det bra jeg har det bra"...

1 kommentar: